Stichting Toekomstbeeld der Techniek

Communiceren in de meest brede zin van het woord

De Stichting Toekomstbeeld der Techniek, kortweg STT, verkent de toekomst. Niet de nabije toekomst, maar de toekomst over 30 jaar en verder. Elk jaar worden de resultaten van toekomstverkenningen gepresenteerd. Die verkenningen gaan over tal van onderwerpen. Bijvoorbeeld over de gezondheidszorg, voeding, vervoer, big data, de mens van 2050, onderwijs, economie of veiligheid.

Voor STT verzorgen wij de communicatie. Dat doen we in de meest brede zin van het woord. Zo zorgden we voor de herstructurering van hun website, houden we hun social media en de website actueel, schrijven we blogs, redigeren we persberichten, wonen we bijeenkomsten bij en maken daar verslagen van en adviseren we hen over de manier waarop ze over hun toekomstverkenningen kunnen en moeten communiceren naar de buitenwereld.

Boek 50-jarig jubileum
Ook schreven we in opdracht van STT een boek over hun 50-jarig jubileum in 2018. Voor dit boek spraken we met (oud)-voorzitters, (oud)-directeuren, (oud)-projectleiders en andere belanghebbenden.

Magazine Horizon
Voor STT realiseerden we ook het magazine Horizon. Hiervoor spraken we met de (toenmalige) directeur van STT, met projectleiders en bestuursleden.

Werkzaamheden
Een aantal voorbeelden van onze werkzaamheden: