Communiceren als hospice

Het is belangrijk om een gevoelig onderwerp als gaan sterven op een goede manier onder woorden te brengen richting de verschillende doelgroepen waar hospices mee te maken hebben. Wij weten hierbij de juiste toon te raken. Onze kennis van communicatie, de expertise die we opdeden bij een aantal hospices en onze levenservaring vormen hiervoor de basis.

Wij bieden onder meer de volgende diensten aan:

Website:

  • Wij kunnen uw bestaande website up to date houden via het content management systeem. Wij scannen de website regelmatig om ervoor te zorgen dat alle informatie up to date is en alle linkjes werken. Op verzoek passen we teksten en afbeeldingen aan, plaatsen we nieuwsberichten en houden we het aantal beschikbare bedden bij. Hiervoor brengen wij per kwartaal € 150,00 (excl. BTW) in rekening.
  • Wij kunnen bestaande webteksten redigeren op een SEO-vriendelijke manier zodat uw website beter vindbaar is. Wij kunnen deze teksten zo nodig direct in het content management systeem plaatsen. De kosten hiervan zijn uiteraard afhankelijk van de hoeveelheid content.
  • Wij ontwerpen en bouwen nieuwe websites via een zeer gebruiksvriendelijk systeem. Als we daarbij gebruik kunnen maken van al bestaand tekst- en fotomateriaal, dan is een nieuwe website al mogelijk vanaf € 500 (exclusief hosting en domeinnaam en excl. BTW).
     

Nieuwsbrieven:

  • Een nieuwsbrief is een goed middel om de verschillende doelgroepen van het hospice (bewoners en hun naasten, doorverwijzers, donateurs en vrijwilligers) zo goed mogelijk te informeren. Een nieuwsbrief kan zowel digitaal als per reguliere post verstuurd worden. In overleg met de vertegenwoordigers van het hospice stellen wij de inhoud samen (zowel tekst als beeld). De kosten van een dergelijke nieuwsbrief bedragen € 350,00 exl. BTW voor 4 pagina's. Hiervoor verzorgen wij de teskten, de vormgeving en de fotografie. Kosten van het drukken/printen is afhankelijk van de oplage. 
     

Fotografie en film:

  • Wij brengen uw hospice op gepaste wijze in beeld, via foto's, via videofilmpjes of via een combinatie daarvan. Deze foto's en video's mogen vervolgens onbeperkt door uw hospice gebruikt worden. Voor een fotosessie op basis waarvan we 40 tot 60 foto's leveren, brengen wij een bedrag van € 250,00 excl. BTW in rekening. Voor het maken van videofilmpjes gelden andere prijzen. Deze zijn afhankelijk van de wensen van het hospice.
     

Levensverhalen:

  • Bewoners van het hospice en/of hun naasten kunnen behoefte hebben aan het nalaten van hun levensverhaal. Aan de hand van één of meer gesprekken met betrokkene(n) schrijven wij deze verhalen op een aansprekende manier op. Desgewenst kunnen we deze verhalen vatten in een magazine of boek, al dan niet voorzien van foto's. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de wensen van betrokkene(n).
     

Social Media:

  • Het lijkt wellicht tegenstrijdig om als hospice gebruik te maken van social media-tools zoals Twitter, Facebook en LinkedIn. Toch zijn deze tools bij uitstek geschikt om meer bekendheid te verwerven. In overleg met u verzorgen wij de juiste berichten, op het juiste moment en met de juiste toon.Voor € 75,00 excl. BTW per kwartaal verzorgen wij uw social media.
     

Flyers, visitekaartjes of een brochure:

  • Flyers, visitekaartjes of een brochure, uitingen die met name geschikt zijn voor informatie die 'langer houdbaar' is. Is deze informatie op een goede manier verwoord en op een smaakvolle wijze vormgegeven, dan lenen deze uitingen zich vooral om doorverwijzers en (potentiële) donateurs attent te maken op uw hospice.
     

Neem gerust contact met ons op over uw wensen en de verschillende mogelijkheden. Dat kan telefonisch (0180 390 491) of per mail (conny@rijken-jaarsma.nl of lida@rijken-jaarsma.nl)